Qwiki een nieuwe manier om informatie te ervaren

7 02 2011

Via via werd mijn aandacht gevestigd op deze nieuwe dienst Qwiki genaamd. Ze noemen het zelf a new information experience. En dat klopt ook wel. Qwiki neemt je mee naar de volgende stap in informatieoverdracht. Het oogt allemaal zeer slick. En de informatie die de applicatie geeft lijkt allemaal zeer accuraat. Qwiki crawlt uit diverse bronnen informatie bij elkaar en werpt het in een zeer behapbare informatiemix. De eerste keer dat ik het zag was ik zeer onder de indruk en nog steeds verbaas ik me af en toe over de mooie manier waarop nieuws en informatie wordt gepresenteerd. Het is niet meer nodig om een uitnodiging te krijgen, iedereen mag zich sindskort aanmelden. Proberen dus en laat je verbazen.
probeer qwiki


Acties

Information

Plaats een reactie